środa, 25 lutego 2015

#56 Autografy Eve-nement Team

Cześć,

drugi przesyłka, która dzisiaj do mnie dotarła jest od Eve-nement Team . W przesyłce znalazłam 6 autografów polskich skoczków. Są to autografy od: Kamil Stoch, Stefan Hula, Klemens Murańka, Dawid Kubacki, Krzysztof Miętus oraz Jan Ziobro. Jestem bardzo zadowolony z tych autografów a w szczególności z autografu Kamila Stocha, który w zeszłym roku na Igrzyskach olimpijskich w Soczi zdobył 2 złote medale. Autografy dostałem naprawdę bardzo szybko, zdobyłem je poprzez napisanie listu.

Autografy: Oryginalne
Czas Oczekiwania: 2 Tygodnie
Jak Zdobyłem: List
Adres:
Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236

34-500 Zakopane









Pozdrawiam Patrick :)

6 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję! :)
    Świetne karty!

    Dodaję do poleconych - http://ski-jumping-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki u mnie też, zapraszam :D
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Zapraszam do mnie :)
    http://autografykarolci9360.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń