poniedziałek, 9 marca 2015

#58 Autografy Bayern Monachium

Siemka,

dzisiaj się przekonałem, że w naszym hobby cierpliwość popłaca. Przyszło dziś do mnie 7 autografów Mistrza Niemiec, Bayernu Monachium. Jestem naprawdę szczęśliwy, że przyszły do mnie te autografy byłem już mentalnie nastawiony na to, że będę musiał wysłać drugi list do Bayernu dorzucając jakieś Euro do środka... Cieszę się, ponieważ nie wysyłałem żadnych kuponów IRC ani nie wrzuciłem ani jednej monety, wysłałem po prostu kopertę zwrotną z moim adresem przyklejając niemieckie znaczki. Wiele znajomych co dostawało odpowiedzi z stolicy Bawarii mówili, że pewnie nie dostanę.. A jednak po 5 miesiącach przyszły do mnie autografy od: Philipp Lahm, Bastian Schweinsteiger, Franck Ribery, Arjen Robben, Robert Lewandowski, Manuel Neuer oraz Mario Götze. Wszystkie autografy oprócz Manuela Neuera są oryginalne.  Zapraszam również do wymiany z tego powody, że jestem aktualnie posiadaczem już 3 autografów Mario Götze :)

Autografy: Oryginalne
Czas Oczekiwania: 5 miesięcy
Jak Zdobyłem: List
Adres: 
FC Bayern München
Autographs
PO Box 90 04 51
D- 81504 München
Deutschland/Niemcy





Pozdrawiam Patrick :)

4 komentarze:

  1. Cierpliwość popłaca :) Gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No gratuluję ;) Jeszcze czekam na odpowiedź od nich(dokładnie 4 miesiące), ale jestem cierpliwy xD Ja zapraszam na mój blog o odrobinę innej tematyce, ale myślę, że niemniej ciekawej - http://nieznanewywiady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń