poniedziałek, 14 września 2015

#88 Autograf David De Gea

Siemka,

dzisiaj mam wam do zaprezentowania autograf hiszpańskiego bramkarza i niedoszłego zawodnika Realu Madryt. Chodzi o Davida De Gee, byłego piłkarza Atletico Madryt oraz obecnego piłkarza Manchesteru United. W barwach Czerwonych Diabłów zagrał w 132 meczach. Do jego największych sukcesów należą wygranie Pucharu Europy i Superpucharu Europy z drużyna ze stolicy Hiszpanii oraz zdobycie mistrzostwa Anglii z Manchesterem United. O tym, że nadal jest piłkarzem Manchesteru zadecydowały ostatnie minuty okna transferowego. Zimą najprawdopodobniej nie opuści Wielkiej Brytanii, gdyż przedłużył kontrakt ze swoim obecnym klubem.

Co do oryginalności nie jestem w 100% pewny. Autograf miał zostać zdobyty osobiście*

Autograf: Oryginalny (?*)
Czas Oczekiwania: -
Jak Zdobyłem: Wymiana



Pozdrawiam Patrick :)

3 komentarze:

  1. David wysyłał na początku oryginały, lecz potem zaczął wysyłać takie, które się znacznie różnią :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem niestety, było mi powiedziane że został zdobyty osobiście. Szkoda :/ dlatego poprawiłem też post

      Usuń
  2. Z kim się wymieniałeś?
    Napisz na szymekbiskupiec@gmail.com
    Pliss

    OdpowiedzUsuń