piątek, 11 marca 2016

#114 Autograf Max Kruse

Cześć,
witam po kilku miesięcznej przerwie. Moja przerwa trwała 5 miesięcy... Dlaczego? Od tego czasu jestem redaktorem i felietonistą na dwóch stronach poświęconych piłce nożnej są to: futbolive.pl oraz transferypilkarskie.com, więc musiałem poświęcić na to trochę czasu. Dziś powracam na bloga!
Wracając do głównego tematu. W czasie mojej przerwy, do mojej kolekcji dołączyły 3 autografy. Dwa są złożone przez obecnych zawodników reprezentacji Niemiec w piłce nożnej, a jeden przez jedną legendarną już postać niemieckiej piłki. Dziś chciałbym przedstawić autograf Maxa Kruse. Max jest obecnie zawodnikiem VfL Wolfsburg. Przez ostatnie dwa lata bronił barw Borussii Mönchengladbach, dla której wystąpił w 64 meczach, w których strzelił 23 gole. Kruse niestety nie było dane wystąpić na Mistrzostwach Świata w Brazylii...

Autograf: Oryginalny
Czas Oczekiwania: -
Jak Zdobyłem: Wymiana

Pozdrawiam Patrick :)

1 komentarz:

  1. Gratulacje ;) zapraszam do mnie ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/03/plastron-luci-egloffa.html

    OdpowiedzUsuń