piątek, 9 stycznia 2015

#26 Autografy Łukasza Piszczka

Cześć,

kolejnymi autografami jakie dzisiaj dostałem są od Łukasza Piszczka. Jestem bardzo zadowolony że je dostałem bo jak na razie posiadałem tylko nadruki. Łukasz obecnie jest piłkarzem Borussi Dortmund, w przeszłości reprezentował barwy Herty Berlin i Zagłębia Lubin. W juniorach grał m.in w drużynie z mojego miasta, grał w Gwarku Zabrze. Autograf zdobyłem poprzez napisanie listu, w odpowiedzi dostałem 6 autografów (jeden z dedykacją) z czego podpisał 2 moje. Adresu tu nie podam, lecz można się za niego wymienić. Dwa autografy idą na wymianę, jeden z koszulką z Borussi Dortmund, a drugi z koszulką Polskiej reprezentacji.

Autografy: Oryginalne
Czas oczekiwania: 2 tygodnie
Jak Zdobyłem: List
Adres: Zapraszam do wymiany ;)



(Autograf po prawej na wymianę)




(Jeden autograf na wymianę)





Pozdrawiam Patrick :)


5 komentarzy: