środa, 8 kwietnia 2015

#64 Autografy Reprezentacja Belgii

Cześć,

dzisiaj przyszła do mnie największa przesyłka jaką dostałem do tej pory, przyszła do mnie od samych "Czerwonych Diabłów" z Belgii, chodzi oczywiście o Reprezentacje Belgii w piłce nożnej. W kopercie znalazłem 14 kart zawodników Reprezentacji i wszystkie z wyjątkiem jednej karty zostały podpisane. Są to autografy zawodników grających obecnie m.in w Manchesterze United, Liverpoolu, As Romie, Tottenhamie i AS Monaco. Dokładnie są to autografy od: Christian Benteke, Simon Mignolet, Toby Alderweireld, Jean-Francois Gillet, Steven Defour, Divock Origi, Adnan Januzaj, Radja Nainggolan, Nicolas Lombaerts, Yannick Ferreira-Carrasco, Nacer Chadli, Jan Vertonghen, Kevin de Bruyne i nie podpisana karta Axel'a Witsel'a. Jestem naprawdę szczęśliwy, że udało mi się zdobyć te autografy, szczególnie zadowolony jestem z autografu Simona Mignoleta, gdyż jest on jednym z moich ulubionych bramkarzy. Sposobu zdobycia autografów nie podaję, zapraszam również do wymiany :)

Autografy: Oryginalne
Czas Oczekiwania: 2 Tygodnie
Jak Zdobyłem: Nie Podaję









Pozdrawiam Patrick :)






5 komentarzy: