sobota, 11 kwietnia 2015

#66 Autograf Sonoda Shihan

Siemka,

drugim autografem jaki chce wam przedstawić jest od japońskiego Mistrza Yoshinkan Aikido. Sensei Sonoda jest aktualnie posiadaczem 8 Dana w systemie Yoshinkan Aikido. Ten autograf jest dla mnie o tyle ważny, że sam bardzo długo ćwiczyłem Aikido (od września mam przerwę). Sztuka walki Yoshinkan Aikido jest uważana za najbardziej brutalną ze wszystkich odłamów Aikido. Senseia Sonode spotkałem na seminarium w Polsce, w którym również brałem udział. Zdecydowałem się wstawić ten autograf na mojego bloga z tego powodu, że jest to coś innego, coś czym nie może pochwalić się inny bloger. Jeśli są jakieś pytania do autografu albo samej sztuki walki, to proszę pisać je w komentarzach lub na mojego meila, postaram się odpisać na wszystkie. Autograf razem z dedykacją zebrałem na książce osobiście.

Autograf:  Oryginalny
Czas Oczekiwania: -
Jak Zdobyłem: Osobiście

(Na czerwono zaznaczyłem moje imię)

Pozdrawiam Patrick :)

5 komentarzy: