sobota, 6 czerwca 2015

#78 Autograf Marco Reus

Siemka,

ostatni autograf na dzisiaj należy również do piłkarza reprezentacji Niemiec, jest to autograf samego Marco Reusa. W mojej kolekcji jest już autograf od Reusa, lecz został on złożony na karcie Borussi  Mönchengladbach [LINK]. Marco jest moim ulubionym zawodnikiem, nie jestem kolejnym "kibicem" ,który stał się jego fanem po tym jak trafił do BVB. Marco jest moim ulubionym zawodnikiem od czasu gdy grał w Borussi Mönchengladbach, której jestem fanem nie przerwanie od sezonu 2006/07. Marco dla reprezentacji Niemiec rozegrał 25 spotkań strzelając przy tym 9 bramek. Autograf zdobyłem dzięki wymianie.

Autograf: Oryginalny
Czas Oczekiwania: -
Jak Zdobyłem: Wymiana


Pozdrawiam Patrick :)

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :)))))))))
    http://autografymoje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Polecam ten blog, bo ta Pani świetnie pisze - http://crazyheripota.blogspot.com/2015/06/5-prawdziwy-gryfon-neville-longbottom-x.html

    OdpowiedzUsuń