poniedziałek, 29 czerwca 2015

#80 Autografy Błękitni Stargard Szczeciński

Cześć,

drugim listem opisanym dzisiaj będą autografy piłkarzy i sztabu szkoleniowego klubu Błękitni Stargard Szczeciński. Błękitni występują obecnie w 2 lidze. Mimo, że w klubie nie występuje żaden klasowy zawodnik, to nie przeszkodziło drużynie w dojściu do półfinału Pucharu Polski. Błękitni na swojej drodze wyeliminowali takie drużyny jak: Małapanew Ozimek, Pogoń Siedlce, Chojniczanka Chojnice, Gryf Wejherowo, GKS Tychy, Cracovia Kraków. W półfinale klub ze Stargardu musiał stawić czoła obecnemu Mistrzowi polski Lechowi Poznań. W pierwszym meczu rozgrywanym w Stargardzie drużyna gospodarzy zrobiła psikusa Kolejorzowi, wygrywając 3:1, natomiast w Poznaniu Lech zapewnił sobie awans do finału pokonując rywali 5:1. Autografy zdobyłem nie dlatego, że jestem kibicem Błękitnych, tylko dlatego żeby w przyszłości przypomnieć sobie jak to 2 ligowa drużyna potrafiła wygrać z drużynami z Ekstraklasy. Autografy zdobyłem poprzez napisanie listu.

Autografy: Oryginalne
Czas Oczekiwania: 1 Miesiąc
Jak Zdobyłem: List
Adres:
Klub Piłkarski "Błękitni"
ul. Ceglana 1
73-110 Stargard Szczeciński 





Pozdrawiam Patrick :)

3 komentarze:

  1. Pytanko?
    Tą kartę sam wysłałeś, czy ostałeś od nich?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanko?
    Tą kartę sam wysłałeś, czy ostałeś od nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysłałem tylko list z kopertą zwrotną i znaczkiem. Klub wysłał mi taką książeczkę, w której były właśnie takie autografy :)

      Usuń