poniedziałek, 15 grudnia 2014

#12 Skoczkowie narciarscy - Austria

Siema,

Dzisiaj przyszła do mnie paczka z Austrii, jest ona od 4 skoczków: Manuela Fettnera, Stefana Krafta, Manuela Poppingera oraz Thomasa Morgensterna. Ponad to w paczce która do mnie przyszła znajdował się plakat o który nie prosiłem, na plakacie była cała austriacka reprezentacja z autografami każdego z nich, niestety były to nadruki. Autografy zdobyłem drogą listową, czekałem 3 tygodnie. Na adres nie trzeba wysyłać IRC.

Autografy: Oryginalne
Czas oczekiwania: 3 tygodnie
Jak zdobyłem: List
Adres:  
Österreichischer Skiverband
Olympiastraße 10
A-6010 Innsbruck


Austria



Pozdrawiam Patrick :)

1 komentarz:

  1. Gratuluję :) dodałam Cię do polecanych, liczę na rewanż
    http://autografykasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń