wtorek, 9 grudnia 2014

#5 Autografy FC.Köln

Cześć,

Drugi list trafił do mnie z Niemiec, a dokładnie z drużyny piłkarskiej FC.Köln. W liście znalazłem 3 oryginalne autografy od Pawła Olkowskiego, Adama Matuszczyka oraz Sławomira Peszki. Każdy z trzech wymienionych piłkarzy miał już okazje wystąpić dla Reprezentacji Polski. Autografy zdobyłem poprzez wysłanie do Niemiec listu z prośbą o autografy, do koperty dorzuciłem kopertę zwrotną ze znaczkami 1.50 euro.  Na odpowiedź czekałem miesiąc

Paweł Olkowski - do drużyny FC.Köln trafił z Górnika Zabrze. W Górniku spędził 3 sezony rozgrywając 94 spotkania.

Sławomir Peszko - Do FC.Köln trafił z Parmy w której nie udało mu się zadebiutować. Na pewno większość z nas pamięta grę Sławka dla Lecha Poznań czy Wisły Płock.

Adam Matuszczyk - Piłkarz którego nie mieliśmy jeszcze szansy zobaczyć na polskich boiskach. Dotychczas prawie całą swoją karierę spędził w drużynie z Köln, raz tylko został wypożyczony do klubu Fortuna Düsseldorf.

Autografy: Oryginalne
Czas oczekiwania: Miesiąc
Jak zdobyłem: List
Adres:
1.FC Köln
Autogrammpost
Postfach 45 04 56
50879 Köln


Ciekawostka*: Gdy napisałem na początku e-mail w języku angielskim, dostałem odpowiedź żeby wysłać na ten adres kopertę wraz z listem zwrotnym a na samym dole był napis żeby do koperty wrzucić czek o wartości 12.95 euro, nie wysłałem listu. Po upływie około 2 tygodniu napisałem wiadomość na ten sam E-mail tylko w języku niemieckim, odpowiedź była ta sama tylko na samym dole nie było już wiadomości o żadnym czeku. Czyżby to była pomyłka za pierwszym razem? ;)


Pozdrawiam Patrick :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz