poniedziałek, 8 grudnia 2014

#3 Autografy Borussia Mönchengladbach cz.2

Cześć,

to kolejny pakiet moich autografów. Są to autografy zawodników mojej ulubionej drużyny zagranicznej. Jestem szczęśliwy, że w mojej kolekcji znajdują się autografy od Christopha Kramera, Raffaela, Patricka Herrmanna oraz Marca-Andre ter Stegena. Autografy od Kramera oraz Raffaela zdobyłem drogą listową wysyłając je na adres Borussia, a autografy Herrmanna i ter Stegena są prezentem od mojego wujka. Autografy są oryginalne podpisane na kartach klubowych.

Autografy: Oryginały
Czas oczekiwania: ok. tygodnia
Jak zdobyłem: List
Adres: Z tego co wiem klub nie wysyła już odpowiedzi na nasze prośby, z tego co się dowiedziałem szansa na zdobycie autografu jest tylko wtedy gdy przyjdziemy na ich trening otwarty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz