środa, 7 stycznia 2015

#23 Autograf Justyny Kowalczyk

Cześć,

dzisiaj przyszedł do mnie autograf od samej Królowej Śniegu. Mowa jest o autografie Justyny Kowalczyk. Nasza polska narciarka jest m.in dwukrotną złotą medalistką Igrzysk Olimpijskich (Vancouver, Soczi) oraz dwukrotną zdobywczynią złotego medalu Mistrzostw Świata z 2009 roku w Liberecu. Sukcesów tych jest o wiele wiele więcej... Jestem bardzo zadowolony, że autograf  Justyny Kowalczyk zawitał do mojej kolekcji :) Autograf z dedykacją zdobyłem poprzez napisanie listu.

Autograf: Oryginalny
Czas Oczekiwania: 2 tygodnie
Jak Zdobyłem: List
Adres:
Justyna Kowalczyk
ul. Kasina Wielka 92
34-741 Kasina Wielka

Ciekawostka* : Błąd przy moim imieniu, autograf napisany zielonym markerem a dedykacja długopisem.


Pozdrawiam Patrick :)

4 komentarze: