poniedziałek, 19 stycznia 2015

#36 Autografy PZPN cz.2


Cześć,

dzisiaj przyszły do mnie dwa listy. Pierwszy list który dla was chce opisać jest list z PZPN od dawnych piłkarzy reprezentacji Polski. Mowa jest o trzech byłych piłkarzach, Tomaszu Iwanie, Romanie Koseckim oraz Stefanie Majewskim. O tej trójce można by było dużo pisać dlatego opowiem wam w skrócie o ich sukcesach. Sukcesem pierwszego z wymienionych jest zdobycie 2 razy z rzędu Mistrzostwa Holandii z PSV Eindhoven. Sukcesami Romana Koseckiego jest wygranie 2 razy Pucharu polski oraz Superpucharu Polski z Legią, lecz również mistrzostwo i Puchar USA z Chicago Fire. Sukcesami Stefana Majewskiego jest zdobycie 2 razy Pucharu Polski z Legią. W prośbie pisałem o 4 autografach niestety zdobyłem 3, ale nie mogę narzekać bo są to autografy naprawdę ciekawych osobistości. Autografy zdobyłem poprzez napisanie e-maila.

Autografy: Oryginalne
Czas Oczekiwania: 3 dni
Jak Zdobyłem: E-mail
E-mail: pzpn@pzpn.pl






Pozdrawiam Patrick :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz