sobota, 24 stycznia 2015

#40 Autografy Legia Warszawa

Siemka,

chciałbym wam w dzisiejszym poście przedstawić autografy które zdobyłem w piątek. Autografy są od piłkarzy Legii (jednego byłego) i ich Trenera. Dokładnie są to autografy od: Orlando Sa, Dusan Kuciak, Krystian Bielik, Henning Berg. Szczególnie jestem zadowolony że udało mi się jeszcze zdobyć autograf Krystiana, który oficjalnie 3 dni temu został piłkarzem Arsenalu. Autografy przyszły mi dzień po tej informacji czyli prawdopodobnie jestem jednym z ostatnich którzy podpis Bielika dostali po wysłaniu prośby na adres Legii.

Autografy: Oryginalne
Czas Oczekiwania: Tydzień
Jak Zdobyłem: List
Adres:
 Legia Warszawa S.A
ul. Łazienkowska 3
00-449 Warszawa





Pozdrawiam Patrick :)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. witam czy jest mozliwośc wymiany za Heninga Berga dam za niego przynajmniej 10 autografów jesli tak to zapraszam na email michalzielinski1916@gmail.com

    OdpowiedzUsuń